بیش از یک و نیم تن گوشت گوسفندی میان نیازمندان جنوب فارس توزیع شد
بيش از يک و نيم تن گوشت گوسفندي ميان نيازمندان جنوب فارس توزيع شد

بیش از یک و نیم تن گوشت گوسفندی میان نیازمندان جنوب فارس توزیع شد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد جنوب فارس گفت: تعداد 1100 بسته گوشت گوسفندي در قالب بسته هاي يک و نيم کيلويي از سوي خيرين برنامه تلويزيوني سمت خدا و موسسه حضرت خديجه سلام الله عليه تامين شده است که با محوريت کانون فرهنگي هنري شهداء شهرستان لارستان و با همکاري قرارگاه فرهنگي جهادي نجف در بين نيازمندان و ايتام توزيع مي شود.
شناسه خبر : 15286 تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از جنوب فارس؛ در امتداد رزمایش همدلی و همزمان با فرارسیدن ماه محرم بیش  از یک و نیم تن گوشت گوسفندی میان نیازمندان جنوب فارس توزیع شد.

 


محمدابراهیم اخوت با اعلام این خبر گفت: هزار و صد بسته گوشت قربانی از سوی خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه سلام الله تامین شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس یادآور شد: جهت اجرای این طرح بانک اطلاعاتی از نیازمندان توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد تهیه شده است و تعداد 1100 بسته گوشت گوسفندی در قالب بسته های یک و نیم کیلو با محوریت کانون فرهنگی هنری شهداء شهرستان لارستان و با همکاری قرارگاه فرهنگی جهادی نجف در بین نیازمندان و ایتام توزیع می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت های جهادی و خودجوش فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: امروز جوانان با محوریت مساجد، یاریگر مردم در روزهای سخت ناشی از بحران کرونا هستند و همواره نقش خود را در عرصه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی ایفا می کنند.