آزمون رشته مفاهیم مسابقات قرآنی مدهامتان برگزار می‌شود
آزمون رشته مفاهيم مسابقات قرآني مدهامتان برگزار مي‌شود

آزمون رشته مفاهیم مسابقات قرآنی مدهامتان برگزار می‌شود

آزمون مرحله استاني رشته مفاهيم پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان ۱۸ و ۱۹ آذرماه از طريق سامانه بچه‌هاي مسجد برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 32975 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۹
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از جنوب فارس؛ آزمون مرحله استانی رشته مفاهیم پانزدهمین دوره مسابقات قرآن روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ آذرماه از طریق سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.
 
منبع این آزمون، پنج درس اول کتاب تفسیر کوتاه است. علاقمندان برای شرکت در مسابقات باید در پروفایل خود از مسیر «فعالیت‌های من» وارد قسمت «آزمون‌ها و آموزش ها» شده و با ورود به سامانه آموزش‌های الکترونیک در این آزمون شرکت کنند.

پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰ و مفاهیم قرآن، اذان و مکبّری از ابتدای آبان‌ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند جهت شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان آثار خود را در سایت بچه‌های مسجد بارگذاری کنند.
 
بر اساس این گزارش مهلت شرکت در این جشنواره و بارگذاری آثار در سایت بچه‌های مسجد تا ۳۰ آذرماه است. نفرات برتر مرحله استانی ۹ دی‌ماه سال جاری معرفی می‌شوند و مرحله کشوری اردیبهشت‌‌ماه ۱۴۰۱ برپا خواهد شد.