مسابقه بزرگ کتابخوانی «ترگل» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس برگزار می‌شود
مسابقه بزرگ کتابخواني «ترگل» به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد جنوب فارس برگزار مي‌شود

مسابقه بزرگ کتابخوانی «ترگل» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس برگزار می‌شود

همزمان با ايام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها، مسابقه بزرگ کتابخواني از کتاب «ترگل؛ بيست دليلي عقلي و روانشناسي براي پوشيدگي و حجاب» برگزار مي شود.
شناسه خبر : 43038 تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از جنوب فارس، همزمان با ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب «ترگل» به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب فارس برگزار می شود.

بر اساس این گزارش فرصت مطالعاتی علاقمندان از ۲۸ آذر تا ۷دی ماه بوده و به برگزیدگان مسابقه جوایز نفیسی از جمله 2 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، 2 جایزه چهارمیلیون ریالی، 10 جایزه دومیلیون ریالی اهدا خواهد شد لذا علاقمندان میتوانند جهت شرکت در این مسابقه از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/uooJxM2Q  ثبت نام نمایند.

همچنین علاقمندان برای دریافت نسخه الکترونیک می توانند کتاب عبارت «ترگل» را در برنامه های داخل پوستر جستجو کنند و برای تهیه نسخه چاپی کتاب نیز به شماره همراه 09395381828 پیامک دهند.

گفتنی است کتاب ترگل پرتیراژترین کتاب در سال های اخیر بوده که با استقبال گستره جوانان و نوجوانان مواجه شده و در مدتی کوتاه از چاپ شصتم نیز رد کرده است. این کتاب که برگرفته از سخنرانی‌های آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی است که با زبانی شیوا و بیانی رسا به «بیست دلیلی عقلی و روانشناسی برای پوشیدگی و حجاب» پرداخته به سوالات و دغدغه‌های مربوط به حجاب پاسخ داده‌

است.